لیست اختراعات امیرحسین عسگری آدرگانی


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 4
تاریخ اظهارنامه: 1399/01/25
تاریخ ثبت: 1399/07/06
خلاصه اختراع:

دستگاه فلاشر پليسي با قابليت تبديل شدن به مثلث خطر -هشدار عمود يك طرفه و دوطرفه-مسدود بودن مسير -روشنايي چند حالته كاربردي وسايل لازم درهنگام نقص فني خودرو در جاده و يا تصادفات به شرح 1 مثلث خطر 2 مخروط ترافيكي 3 باتوم نوري 4 چراغ قوه 5 لامپ سيارمي باشد وسايل لازم در هنگام مسافرت در طبيعت به شرح 1 چراغ سيار 2 چراغ چادر مسافرتي و يا پرژكتور كمپ باتوجه به ارتفاع كم مثلث خطر و احساس نياز به هشدار با ارتفاع بيشتردر شرايط خاص محيطي و جوي و در جادهاي دو طرفه اعلام هشدار براي هردو سمت رفت و امد در جاده و شناسايي نيازهاي راننده در موقع مسافرت و بروز نقص فني و يا تصادف ،با طراحي و ادغام كردن چندين وسيله در اين دستگاه مي باشد اين امكان براي رانندگان فراهم ميشود كه بسته به ضرورت و نياز به هنگام، بتواند از اين دستگاه استفاده نمايد اين دستگاه با ابعاد كيف مثلث خطر در خودرو مي باشد و جاي كمي به خود اختصاص مي دهد و از كارايي بيشتري برخوردار است كه به شرح 1 مثلث خطر همراه با فلاشر پليسي2هشدار عمود با ارتفاع دو متربه صورت يك طرفه همراه با فلاشر پليسي و هشدار عمود به صورت دو طرفه همراه با فلاشر پليسي 3 هشدار مسدود بودن مسير به شكل حرف تي انگليسي همراه با فلاشر پليسي 4 نصب در داخل كاپوت ماشين جهت روشنايي و رفع نقص خودرو ،نصب روي بدنه خودرو جهت تعويض چرخ ،نصب در داخل چادر مسافرتي جهت رو شنايي ،استفاده از ان بصورت پرژكتور در بيرون از چادر درهنگام شب نشيني ويا روشن نمودن محل حادثه جهت امداد بهتر به فرد مسدوم مي باشد نوآوري به كار گرفته شده در اين دستگاه به لحاظ ساختار و اتصالات و فراهم بودن تغيير شكل دستگاه بسته به انتخواب براي رفع نياز مطابق نقشه هاي ارائه شده مي باشد

تاریخ اظهارنامه: 1388/04/21
تاریخ ثبت: 1388/05/27
خلاصه اختراع:

با توجه به اين مطلب كه رهبر معظم انقلاب اسلامي امسال را سال اصلاح الگوي مصرف نام گذاري كردند مصمم شديم تا ميزان قابل توجهي از مصرف الكتريسته و هزينه هاي ساخت و نصب روشنايي درون اتوبانها را كاهش دهيم. لذا از آنجايي كه كشور عزيزمان در سالهاي خشكسالي به سر مي برد و برق مورد نياز مصرفي حتي براي ساختمانهاي مسكوني كم مي باشد و به ناچار قطعي برق نيز داريم بر آن شديم كه براي حل اين مشكل گامي هر چند كوچك برداريم. همانطور كه مستحضر هستيد چراغهاي روشنايي اتوبانها در كل ساعات شب حتي در ساعاتي كه تردد در خيابانها نيست روشن مي باشد كه اين به معناي اتلاف مقدار زيادي از الكتريسته است. طرح حاضر شامل 5 مدار الكتريكي كنترلي است كه نحوه ي روشنايي اتوبانها را براساس ترافيك موجود در خيابانها مديريت مي كند. در كنار ساخت مدار الكتريكي مذكور محقق كوشيده است كه با پيشنهاد پايه مناسب تير چراغ برق هزينه هاي مربوطه در اين خصوص را نيز بهينه نمايم كه شكل پايه ها و نحوه ي ساخت مطابق تصاوير پيوست ارسال مي گردد. ضمنا بررسي ريالي در خصوص برق مصرفي هم اكنون با استفاده از سيستم با برق 250V و همان نوع چراهاي فعلي برابر با 33/33% (در سال) مي باشد به شرط استفاده از سيستم هوشمند. با ذكر اين كه فرض مي گيريم كه از 9 ساعت بي وقفه روشن ماندن اتوبانها فقط در حين تردد از ساعت 8 تا 1 شب فرض گرفته شده و سيستم به صورت اتوماتيك خاموش مي شود 3 ساعت خاموش مي ماند و 6 ساعت در شب روشن مي ماند ما 33/33% صرفه جويي مي كنيم. در حال حاضر وات ساعت 5000 = (1 كيلومتر) 20*250 هر 20 عدد تومان 13500 = 300 (مبلغ) *كيلووات 45 = 1000 / وات ساعت 45000 = 9 (ساعت) * 5000 هزار تومان 270000 = (كيلومتر) 20*13500 در يك ماه تومان 8100000 = 30 (روز) * 270000 در يك سال تومان 97/200/000 = 12 (ماه) * 8100000 درصد صرفه جويي 100 * (مقدار مصرف پس از اجرا - مصدار مصرف فعلي) سيستم مقدار مصرف اوليه

موارد یافت شده: 4